Akademikerforbundet Øst inviterer medlemmer som er 60 år eller mer til medlemsmøte

Sted: Haugerud seniorsenter, OsloTid: 02.02.2017 17:00 - 20:00

Regionstyret har oppnevnt en arbeidsgruppe som har fått i oppdrag å etablere et medlemstilbud til regionens seniormedlemmer. Hensikten er å tilrettelegge en faglig og sosial arena hvor man kan drøfte fagforeningspolitiske temaer, seniorenes vilkår i og utenfor arbeidslivet og også være en sosial møteplass. Det er Akademikerforbundsmedlemskapet som danner grunnlaget for felleskapet.

Torsdag 2. februar kl. 17:00 inviteres det til møte hvor Ivar Leverås holder et foredrag om Utfordringer i seniorpolitikken. Torild Thue Bjørlykke fra senior- sykepleierne i Oslo og Akershus vil informere om organisering og erfaring med arbeidet for seniormedlemmer i Norsk Sykepleierforbund.

Arbeidsgruppen inviterer deretter til samtale med deltakerne om det er ønskelig å etablere et lokallag for seniorene i Akademikerforbundet Øst.

Møtet holdes i Haugerud seniorsenter. Det blir lett servering etter foredragene og vi tar sikte på at møtet avsluttes senest kl. 20:00.

For å kunne reise kollektivt til møtestedet anbefales det å ta T-banen til Haugerud og da er det 50 m å gå til adresse Hagapynten 38 c. Buss nr. 79 går også til Haugerud senter.

Påmelding via «min side» innen 26. januar

Oppdatert: 05.03.2018 14:07