Invitasjon til frokostmøte om Arbeidslivets klimauke

Sted: Kulturhuset i OsloTid: 15.01.2018 08:00 - 09:45

Det grønne skiftet må skje på jobben

Arbeidslivets organisasjoner ønsker å gjøre det lettere for virksomheter å jobbe med miljø- og klimatiltak. Derfor inviterer vi virksomheter til å bli med på Arbeidslivets klimauke. Store og små virksomheter oppfordres til å bruke nettopp denne uken fra 15.- 21.januar til å snakke om klima på jobben, hvilke tiltak som kan settes i gang, og gjennom samarbeid sette i gang det grønne skiftet på jobben. På nettsiden www.arbeidslivetsklimauke.no har vi samlet konkrete tips om hvordan man kan arbeide for å bli en mer miljø- og klimavennlig virksomhet.

Påmelding skjer via Unios nettsider her:  https://www.unio.no/no/dokumen...

Program: Møteleder og konferansier - Bård Vegar Solhjell
8.30   Klima- og miljøminister Vidar Helgesen – Grønn konkurransekraft starter i Arbeidslivet (tbc)
8.45  Presentasjon av kampanjen og undersøkelsen -  Camilla Gramstad (Virke) prosjektleder
8.55  Maren Esmark, Naturvernforbundet – Har arbeidslivet fulgt med i timen?
9.00  Dialog mellom lederne i de 7 organisasjonene
9.20   Gode eksempler fra virksomheter – slik får vi til klimaarbeidet
9.45  Slutt

Oppdatert: 19.12.2017 08:31