Kommunereformen i Vest-Agder

Sted: Mandal rådhusTid: 10.01.2018 12:00 - 16:00

Foreleser:  advokat Bjørn Bråthen.

Tema vil være: Virksomhetsoverdragelse, rettskrav, styringsrett, omstilling. Hvilke rettigheter og plikter har jeg? Intensjonsavtale, planer fremover (planprogram).  Still spørsmål.

Kurset er beregnet å vare i ca. 4 timer inkl. bevertning.

Meld deg på via min side innen 31. desember 2017

Oppdatert: 07.12.2017 12:06
av Imaker as

Legg til i kalender 2018-01-10 12:00:00 2018-01-10 16:00:00 Europe/Amsterdam Kommunereformen i Vest-Agder Foreleser:   advokat Bjørn Bråthen. Tema vil være:  Virksomhetsoverdragelse, rettskrav, styringsrett, omstilling. Hvilke rettigheter og plikter har jeg? Intensjonsavtale, planer fremover (planprogram).  Still spørsmål. Vi tror dette blir en fin anledning til å forstå kommunereformen slik at våre medlemmer kan bli best mulig ivaretatt, og at vi blir bedre i stand til å påvirke de ulike prosessene her. Kurset er beregnet å vare i ca. 4 timer inkl. bevertning.   Meld deg på via min side innen 31. desember 2017 Mandal rådhus