Nå kan du kjøpe behandlingsforsikring – uten helseerklæring!

Høsten 2013 lanserte Akademikerforbundet behandlingsforsikring som et frivillig kollektivt forsikringstilbud. Tilbudet ble en suksess og mange hundre forsikringer ble bestilt i «åpningsvinduet», hvor man slapp å levere egenerklæring om helse for å bli med på forsikringen.

Nå har Akademikerforbundets forsikringskontor fremforhandlet en ny avtale med Tryg, og vinduet settes igjen på gløtt for Akademikerforbundets medlemmer som foreløpig ikke har benyttet seg av tilbudet: Dersom du melder deg på ordningen innen 8.juli blir du med uten å måtte levere helseerklæring. Det samme gjelder for ektefelle/samboer. Venter du med å kjøpe forsikringen til senere må du levere helseerklæring.

Dette får du med Akademikerforbundets Behandlingsforsikring

• Garanti for behandling innen 14 virkedager i Trygs nettverk av private sykehus og behandlere
  • Undersøkelser, røntgen, scanning, tester m.v.
  • Legespesialistbehandling
  • Operasjoner, dagkirurgi, innleggelser
  • Gjenopptrening etter operasjon
  • Rus og spilleavvenning
  • Fysikalsk behandling hos autorisert fysioterapeut, manuell terapeut, kiropraktor, naprapat, klassisk akupunktur
  • Psykologbehandling
  • Trygs servicekonsept: Behandlingsservice tar seg av alt det praktiske når du blir syk og følger deg opp gjennom hele behandlingsforløpet.

Les mer akademikerforbundet.no/forsikring