Arbeidsrett trinn II 2019

Sted: Thon Hotel OperaTid: 12.02.2019 - 13.02.2019

Formålet er å gi en forståelse for det arbeidsrettslige system, samt gi en oversikt over innholdet på noen av de viktigste arbeidsrettslige områdene

Læringsmål for deltakere: Målet er at deltakerne skal få en oversikt over arbeidsretten og dens kilder.

Innhold:
Oversikt over sentrale temaer i arbeidsretten, herunder;

Meld deg på via min side innen 1. januar 2019

Oppdatert: 04.10.2018 13:10
av Akademikerforbundet

Legg til i kalender 2019-02-12 10:00:00 2019-02-13 15:30:00 Europe/Amsterdam Arbeidsrett trinn II 2019 Formålet   er å gi en forståelse for det arbeidsrettslige system, samt gi en oversikt over innholdet på noen av de viktigste arbeidsrettslige områdene Læringsmål for deltakere : Målet er at deltakerne skal få en oversikt over arbeidsretten og dens kilder. Innhold: Oversikt over sentrale temaer i arbeidsretten, herunder; Oversikt over arbeidsmiljølovens regler Arbeidsmiljølovens oppsigelsesbestemmelser Midlertidige tilsettinger Tilsettinger Ferieloven Av hensyn til kursholder og de andre deltakerne ber vi om at du ikke går før kursets slutt.   Meld deg på via min side innen 1. januar 2019 Thon Hotel Opera