Årsmøte i region Rogaland

Sted: Samson selskapslokaler Kråkereiret, HaugesundTid: 07.05.2019 17:00 - 19:00

Meld deg på via min side innen 1. mai

17.00-17.50 Årsmøte
Saksliste med dokumenter ettersendes

18.00-19.00 Utfordringer i omorganisering
v/ rådgiver Thomas Ostermann

19.00 Middag

/share/mime/48/pdf.png Invitasjon
(skm_c454e19032207590.pdf, 481kB)

/share/mime/48/pdf.png Årsmøte Program
(arsmote-rogaland-2019.pdf, 233kB)

Oppdatert: 22.03.2019 08:40
av Akademikerforbundet

Legg til i kalender 2019-05-07 17:00:00 2019-05-07 19:00:00 Europe/Amsterdam Årsmøte i region Rogaland Akademikerforbundet region Rogaland har gleden av å invitere til årsmøte i Haugesund 7. mai. 2019 er landsmøte år og vi vil gjerne høre din mening om hvem Akademikerforbundet skal være for deg. Thomas Ostermann kommer fra sekretariatet for å informere om forbundet og svare på dine spørsmål.  Meld deg på via min side innen 1. mai Program 17.00-17.50   Årsmøte Saksliste med dokumenter ettersendes  18.00-19.00   Utfordringer i omorganisering v/ rådgiver Thomas Ostermann  19.00 Middag  Samson selskapslokaler Kråkereiret, Haugesund

Meld deg på vårt nyhetsbrev