Avlyst: Årsmøte Region Midt-Norge 2020

Sted: Scandic Hell Hotell, Sandfærhus 22, 7500 Stjørdal Tid: 11.03.2020 17:30 - 20:30

Medlemsmøte:

Mangfold og likeverd i arbeidslivet sett fra et tillitsvalgt perspektiv

Årsmøte:
Saker som ønskes behandlet må være styret i hende senest tre uker før. Det vil si innen 19. februar 2020.

Saker kan sendes til styrets leder: marit.r.n@hotmail.com

Påmelding:
Etter årsmøte inviterer vi deltagerne som ønsker det til å spise middag.
For å kunne bestille mat mv trenger vi påmelding til årsmøte/medlemsmøte.

Påmelding via min side 27. februar 2020

/share/mime/48/msword.png Invitasjon
(invitasjon-medlemsmote-og-arsmote-midt-2020.docx, 73kB)

/share/mime/48/pdf.png Årsmøte