Bufetat-konferanse 2020

Sted: Thon Hotel OperaTid: 19.03.2020 - 20.03.2020

A

Les ellers våre kursbetingelser.

Oppdatert: 10.01.2020 11:04
av Akademikerforbundet

Legg til i kalender 2020-03-19 00:30:00 2020-03-20 15:00:00 Europe/Amsterdam Bufetat-konferanse 2020 Forhandlingsutvalget for Akademikerforbundets medlemmer i Bufetat har gleden av å invitere til fagkonferanse 19-20 mars i Oslo.  Vi følger opp suksessen fra i fjor, og samler våre medlemmer i Bufetat. Vi inviterer også med oss Akademikerforbundets medlemmer i Barne- og familieetaten i Oslo, medlemmer i Kirkens familievern og medlemmer i ideelle og private barnevernsorganisasjoner.  Vi håper så mange som mulig har lyst til å møtes for å snakke om godt faglig arbeid med barn, ungdom og foreldre, om fagorganisering og om hvordan vi kan bidra til å påvirke våre egne arbeidsplasser.  Foreløpig tittel for konferansen er «Fremtidens tjenester for barn og unge og familier – vårt ansvar». NOU om familievernet og barnevernsreformen er viktige temaer. Vi vil også ha fokus på egen utvikling av egen organisasjon, lære mer om Akademikerforbundets arbeid, og jobbe med hvordan vi kan styrke oss i samarbeidet inn mot arbeidsgiver og andre fagorganisasjoner.  A lle medlemmer i Akademikerforbundet får dekket opphold og reise fra Akademikerforbundet. Dere kan søke permisjon med lønn hos arbeidsgiver jf. § 40 i hovedavtalen (gjelder Bufetat – for dere andre finnes lignende avtaler). Er det spørsmål rundt dette, ta kontakt med Martin Ølander i sekretariatet (martin.olander@akademikerforbundet.no).  Programmet er under utarbeiding og legges ut så snart det er klart, men allerede nå kan dere melde dere på! Konferansen starter med lunsj kl. 11.30 torsdag 19. mars, og avsluttes kl. 15.00 fredag 20. mars.  For spørsmål knyttet til konferansen kan leder av forhandlingsutvalget Ellen Galaasen kontaktes på ellen.galaasen@bufdir.no, tlf. 466 16781. Påmelding er bindende. Avmelding etter fastsatt frist, medfører et gebyr på 500,- for kursdeltakeren. Forfall som skyldes sykdom blir ikke belastet kursdeltaker (gjelder ikke reise), så fremt vi mottar dokumentasjon på dette.   Les ellers våre kursbetingelser. Thon Hotel Opera

Meld deg på vårt nyhetsbrev