Dagsseminar om Personal- og lønnspolitikken i Arbeids- og velferdsetaten

14.15 – 14.30     Pause

Oppdatert: 07.10.2019 09:49
av Akademikerforbundet

Legg til i kalender 2019-11-28 09:30:00 2019-11-28 16:30:00 Europe/Amsterdam Dagsseminar om Personal- og lønnspolitikken i Arbeids- og velferdsetaten Både statlige og kommunale medlemmer kan melde seg på, men fokuset på kurset vil være på den statlige sektoren. Meld deg på via min side innen 24. oktober   torsdag 28. november 2019                                                                09.00 – 09.30    Registrering   09.30 – 11.30    Personal- og lønnspolitikken og omstilling i Arbeids- og velferdsetaten Ved Gunvor Sverdrup og Rune Sevatdal fra HR-avdelingen   11.30 – 12.15     Lunsj 12.15 – 14.15    Personal- og lønnspolitikk og omstilling i Arbeids- og velferdsetaten forts.        14.15 – 14.30     Pause   14.30 – 16.00     Tillitsvalgtsrollen i praksis ved Perly Paulsen (hovedtillitsvalgt for Unio i NAV), Catrine Aronsen (organisasjonstillitsvalgt i Akademikerforbundet) og Siri Odden (rådgiver i Akademikerforbundet) Park inn Gardermoen

Meld deg på vårt nyhetsbrev