Fagdag om klima og bærekraft

Sted: OsloTid: 31.01.2019

Antall deltakere: Det legges opp til en fagdag med 30 deltakere.

Oppdatert: 02.11.2018 14:56
av Akademikerforbundet

Legg til i kalender 2019-01-31 00:00:00 2019-01-31 00:00:00 Europe/Amsterdam Fagdag om klima og bærekraft Hvordan kan tillitsvalgte og medlemmer i Unio bidra til å redusere klimautslippene og sikre bærekraftig forbruk og produksjon? Hvilken kompetanse og kunnskap trenger profesjonene våre? Jobber vi tverrfaglig nok? Hvilke muligheter har vi til å påvirke lokalt, nasjonalt og internasjonalt? Med dette som bakteppe arrangerer Unio torsdag 31. januar 2019 fagdag for tillitsvalgte og andre interesserte i forbundene om temaet «Klima og bærekraft – tillitsvalgtes og medlemmers rolle». Det understrekes at fagdagen ikke vil begrense seg til å inkludere ansatte og tillitsvalgte i stat og kommune. Programmet vil legges opp slik at andre tillitsvalgte i Unio-systemet skal kunne ha et godt utbytte. Målgruppe: Tillitsvalgte som jobber med, eller har ønske om mer kompetanse om hvordan å bidra til en bærekraftig og klimavennlig kommune eller statlig virksomhet. Antall deltakere: Det legges opp til en fagdag med 30 deltakere. Påmelding innen 26. november via min side. Vi sender deretter prioritert påmeldingsliste til Unio Spørsmål? Ta kontakt med Liz Helgesen eller André Oktay Dahl på e-post: lh@unio.no og aod@unio.no Oslo