Forhandlerkurs trinn I

Påmelding via min side innen 15. juni

Oppdatert: 19.11.2019 10:38
av Akademikerforbundet

Legg til i kalender 2020-08-25 09:30:00 2020-08-26 16:30:00 Europe/Amsterdam Forhandlerkurs trinn I Formål: inngående kunnskap om hoved- og tariffavtaler. Samt opplæring i forhandlingsteknikk. Læringsmål for deltakere: å gi en innføring i sentrale bestemmelser i hovedavtalen og hovedtariffavtalen Tema/innhold: innføring i sentrale forhandlingsbestemmelser og tvisteløsninger i Hovedavtalen og Hovedtariffavtalen innføring i alle faser av en forhandling, herunder kravutforming, forberedelse av krav, gjennomføring av forhandlinger og nødvendig etterarbeid. forhandlingsteknikk Målgruppe/deltakerforutsetninger: Tillitsvalgte og medlemmer som primært har gjennomført grunnkurs for tillitsvalgte i Akademikerforbundet eller tilsvarende. Kurset er også et tilbud ment for tillitsvalgte og medlemmer som ønsker en nærmere innføring i temaene og som kan være aktuelle forhandlere for forbundet. Påmelding via min side innen 15. juni Clarion Hotel The Hub