Forhandlerkurs trinn II

Meld deg på via min side innen 1. juni

Oppdatert: 26.03.2020 11:32
av Akademikerforbundet

Legg til i kalender 2020-09-15 09:30:00 2020-09-16 16:30:00 Europe/Amsterdam Forhandlerkurs trinn II  Formål: inngående kunnskap om hoved- og tariffavtaler. Samt opplæring i forhandlingsteknikk. Tema/innhold: •    innføring i sentrale forhandlingsbestemmelser og tvisteløsninger i Hovedavtalen og Hovedtariffavtalen •    innføring i alle faser av en forhandling, herunder kravutforming, forberedelse av krav, gjennomføring av forhandlinger og nødvendig etterarbeid. •    forhandlingsteknikk Målgruppe/deltakerforutsetninger: Tillitsvalgte og medlemmer som primært har gjennomført grunnkurs for tillitsvalgte i Akademikerforbundet eller tilsvarende. Kurset er også et tilbud ment for tillitsvalgte og medlemmer som ønsker en nærmere innføring i temaene og som kan være aktuelle forhandlere for forbundet. Meld deg på via min side innen 1. juni Clarion Hotel Oslo