Frokostseminar om etablering av et nasjonalt arbeidstidsregister (A-TID)

Sted: Unio, Stortingsgata 2Tid: 24.01.2020 09:00 - 10:15

STAMIs planlagte register støttes av både arbeidstaker- og arbeidsgiversiden.

Tid: 09.00–10.15, enkel servering fra 08.45.
Sted: Unio, Stortingsgata 2

Meld deg på her: https://www.unio.no/240120

Begrenset antall plasser, så førstemann til mølla-prinsippet gjelder.

Mer informasjon finner du i vedlegget, og i denne filmen:

/share/mime/48/pdf.png Info
(20191209-a-tid-1-sidersinfo-generell.pdf, 750kB)

Oppdatert: 18.12.2019 12:44
av Akademikerforbundet

Legg til i kalender 2020-01-24 09:00:00 2020-01-24 10:15:00 Europe/Amsterdam Frokostseminar om etablering av et nasjonalt arbeidstidsregister (A-TID) Fredag 24. januar arrangerer Unio frokostseminar om etablering av et nasjonalt arbeidstidsregister (A-TID). Statens arbeidsmiljøinstitutt (STAMI) vil orientere om registeret. Formålet med A-TID er å framskaffe faktabasert kunnskap om positive og negative effekter ved ulike arbeidstidsordninger, og slik gi et bedre grunnlag for planlegging av gode arbeidstidsordninger. STAMIs planlagte register støttes av både arbeidstaker- og arbeidsgiversiden. Tid: 09.00–10.15, enkel servering fra 08.45. Sted: Unio, Stortingsgata 2   Meld deg på her: https://www.unio.no/240120  Begrenset antall plasser, så førstemann til mølla-prinsippet gjelder.  Mer informasjon finner du i vedlegget, og i denne filmen: https://vimeo.com/325202344 Unio, Stortingsgata 2

Meld deg på vårt nyhetsbrev