Kommunikasjon og påvirkning

Sted: Thon Hotel OperaTid: 02.04.2019 - 03.04.2019

Dette kurset gir deg:

Viktige tema på kurset:
•Påvirkningsatferd – hva får deg og andre til å si JA istedenfor NEI?
•Effekter av ulike påvirkningsteknikker
•Hersketeknikker – og hvordan du håndterer det
•Hva skaper en god dialog med andre
•Effektive kommunikasjonsteknikker

Læringsform

Meld deg på via min side innen 21. februar.

Oppdatert: 25.02.2019 11:00
av Akademikerforbundet

Legg til i kalender 2019-04-02 10:00:00 2019-04-03 15:30:00 Europe/Amsterdam Kommunikasjon og påvirkning Effektiv kommunikasjon er et av dine viktigste verktøy som tillitsvalgt. Hvordan du velger å kommunisere med arbeidsgiver, kollegaer og medlemmene du representerer er avgjørende for de resultater du vil oppnå i rollen din. Dette kurset gir deg økt kunnskap og nødvendige teknikker innenfor påvirkning og kommunikasjon slik at du øker din gjennomslagskraft.  Beskrivelse Dette kurset gir deg: På dette kurset vil du lære om hvordan du skaper god dialog andre. Du blir mer bevisst din egen måte å kommunisere på gjennom kunnskap om konkrete verktøy og praktisk trening på relevante case.  I tillegg til å gi deg teknikker du selv kan benytte vil du øke din bevissthet rundt hvordan andre øver påvirkning på deg og hvordan du best mulig kan håndtere det. Viktige tema på kurset: •Påvirkningsatferd – hva får deg og andre til å si JA istedenfor NEI?  •Effekter av ulike påvirkningsteknikker •Hersketeknikker – og hvordan du håndterer det •Hva skaper en god dialog med andre •Effektive kommunikasjonsteknikker Læringsform Kurset legges opp som en kombinasjon av teori, plenumsdiskusjoner og praktiske øvelser.  Av hensyn til kursholder og de andre deltakerne ber vi om at du ikke går før kursets slutt.   Meld deg på via min side innen 21. februar. Riktige dager for kurset er 2.-3. april. Beklager at det stor feil dato i Signaler. Thon Hotel Opera