Sted: Det Akademiske Kvarter, Olav Kyrres gate 49, BergenTid: 05.02.2020 - 07.02.2020

Tid: 5. februar 2020, kl. 15.00–16.30
Sted: Det Akademiske Kvarter, Olav Kyrres gate 49, Bergen

Se utkast til program

Workshopen er gratis, og påmelding skjer via følgende lenke:

Bærekraftskonferansen 2020 – informasjon og påmelding

Informasjon om selve Bærekraftskonferansen på UiB finnes her:

«Day Zero» består av mange parallelle workshoper. Mer informasjon her:

Spørsmål?

For spørsmål, ta kontakt med André Oktay Dahl (andre.oktay.dahl@unio.no) eller Liz Helgesen (liz.helgesen@unio.no).

Oppdatert: 18.12.2019 12:40
av Akademikerforbundet

Legg til i kalender 2020-02-05 00:00:00 2020-02-07 00:00:00 Europe/Amsterdam Kunnskap, samarbeid og tillit for bærekraft. Hvordan rigge utdanningssystem og arbeidsliv for å nå målene? 5.–7. februar 2020 gjennomføres den tredje nasjonale Bærekraftskonferansen (SDG Conference Bergen). Unio vil også denne gangen delta aktivt på konferansen. Sammen med Utdanningsforbundet og Forskerforbundet arrangerer Unio workshopen «Kunnskap, samarbeid og tillit for bærekraft. Hvordan rigge utdanningssystem og arbeidsliv for å nå målene?». Workshopen er en del av «Day Zero» på den store Bærekraftskonferansen i Bergen. Tid: 5. februar 2020, kl. 15.00–16.30 Sted: Det Akademiske Kvarter, Olav Kyrres gate 49, Bergen Se utkast til program Workshopen er gratis, og påmelding skjer via følgende lenke: https://www.unio.no/050220 Bærekraftskonferansen 2020 – informasjon og påmelding Informasjon om selve Bærekraftskonferansen på UiB finnes her: https://www.uib.no/sdgkonferansen «Day Zero» består av mange parallelle workshoper. Mer informasjon her: https://events.provisoevent.no/bergenlive/events/DayZero-SDGbergen/register Spørsmål? For spørsmål, ta kontakt med André Oktay Dahl ( andre.oktay.dahl@unio.no ) eller Liz Helgesen ( liz.helgesen@unio.no ). Det Akademiske Kvarter, Olav Kyrres gate 49, Bergen

Meld deg på vårt nyhetsbrev