Medlemslunsj for Universitets- og høyskolesektoren

Sted: The Hub i Oslo på møterom Think Outside The BoxTid: 27.08.2019 12:00 - 13:00

Meld deg på via min side innen 13.8.19

Oppdatert: 20.06.2019 13:13
av Akademikerforbundet

Legg til i kalender 2019-08-27 12:00:00 2019-08-27 13:00:00 Europe/Amsterdam Medlemslunsj for Universitets- og høyskolesektoren Universitets- og Høyskoleutvalget i Akademikerforbundet, i samarbeid med Region Øst, ønsker å invitere deg til lunsj med informasjon om årets oppgjør i Statlig sektor.   Når forhandles det for meg?  Hvem skal forhandle for meg? Hva har jeg krav på?  Hvem er Akademikerforbundet i UH-sektoren?    Region Øst ved regionleder Thanh Nguyen, rådgiver i sekretariatet, Martin Ølander, og leder av UH-utvalget, Esben Moy, møter dere for å informere og svare på spørsmål.   Meld deg på via min side innen 13.8.19 Ta gjerne med en uorganisert kollega, men merk at det er begrenset med plasser så meld deg på raskt. For øvrige spørsmål, ta gjerne kontakt på post@akademikerforbundet.no The Hub i Oslo på møterom Think Outside The Box