Sted: Clarion Hotel The Hub i Oslo sentrumTid: 06.05.2019 - 07.05.2019

Barnevernspedagogene i Akademikerforbundet (BiA) inviterer til fagkonferanse:

NYE UTFORDRINGER – NYE MULIGHETER:
Stolte barnevernspedagoger gjennom 50 år – klar for de neste 50!

Hovedtema for konferansen er:

Påmelding via min side innen 26. mars

Oppdatert: 20.12.2018 12:56
av Akademikerforbundet

Legg til i kalender 2019-05-06 10:00:00 2019-05-07 16:00:00 Europe/Amsterdam NYE UTFORDRINGER – NYE MULIGHETER: Stolte barnevernspedagoger gjennom 50 år – klar for de neste 50! Barnevernspedagogene i Akademikerforbundet (BiA) inviterer til fagkonferanse: NYE UTFORDRINGER – NYE MULIGHETER: Stolte barnevernspedagoger gjennom 50 år – klar for de neste 50! Hovedtema for konferansen er: Netthets – et samfunnsproblem ! Hvordan påvirker dette barnevernspedagogens fagutøvelse, vern av arbeidstakerne og hva er forholdet til ytringsfrihet? Innledninger blant annet ved etisk hacker Ludwig Sandell, menneskerettighetsjurist Anine Kierulf og barnevernsforskerne Rita Øymo Solbakk og Bente Lind Kassah. Hvordan ivareta barn og unge som utsettes for sosial kontroll? Innledning blant annet ved barne- og ungdomsforsker Anja Bredal. Skeives møte med barneverne t. Innledninger ved barnevernspedagog og forsker Veronika Paulsen og barnevernspedagog Nina H. Sinding Larsen. Påmelding via min side innen 26. mars Clarion Hotel The Hub i Oslo sentrum

Meld deg på vårt nyhetsbrev