Pensjon i praksis for medlemmer, offentlig tjenestepensjon og AFP

Sted: Park Inn Oslo AirportTid: 31.03.2020 09:30 - 15:30

Meld deg på via min side innen 10. mars

Oppdatert: 19.11.2019 09:22
av Akademikerforbundet

Legg til i kalender 2020-03-31 09:30:00 2020-03-31 15:30:00 Europe/Amsterdam Pensjon i praksis for medlemmer, offentlig tjenestepensjon og AFP Pensjon er en viktig del av de samlede lønnsbetingelsene gjennom arbeidsforhold. Det er derfor stadig viktigere å holde seg oppdatert på lovverket og utviklingen innenfor dette området. Kurset gir deg en praktisk innføring i pensjon, med mål om en bredere pensjonsforståelse for hver enkelt. Du får en oppdating på regelverk og praktiseringen av dette, noe som er nyttig for deg.   Meld deg på via min side innen 10. mars Park Inn Oslo Airport

Meld deg på vårt nyhetsbrev