Region Nord: Årsmøte og kurs i varsling

Sted: Clarion Hotel, The Edge TromsøTid: 13.03.2019

Til Akademikerforbundets medlemmer i Nordland, Troms og Finnmark

Tid årsmøte: onsdag 13. mars kl 16.00 – 18.30

Tillitsvalgte og andre medlemmer inviteres til å delta

Saksliste
1.    Godkjenning av møteinnkalling
2.    Godkjenning av saksliste
3.    Valg av møteleder
4.    Valg av referent
5.    Valg av 2 personer til å underskrive protokollen fra årsmøtet
6.    Godkjenning av årsmelding for 2017 og 2018
7.    Godkjenning av regnskap for 2017 og 2018
8.    Behandling av innkommende saker
9.    Godkjenning av tiltaksplan og budsjett for 2019
10.  Valg

Invitasjon til kurs:

Samme dag, onsdag 13. mars kl. 10.00 – 15.00, arrangerer vi kurs i varsling. Kursholder er Ruth Lie. Hva er varsling, hvilke lovmessige og formelle forhold er det viktig å kjenne til, hvordan bør en varsling håndteres, med spesiell vekt på tillitsvalgtes rolle og funksjon, og hvordan ivareta parter i en varslingssak er noen av de tema som vil bli gjennomgått.

Spørsmål kan rettes til regionleder på: region.nord@akademikerforbundet.no

Velkommen til et flott fellesskap i Akademikerforbundet.

Oppdatert: 04.01.2019 10:06
av Akademikerforbundet

Legg til i kalender 2019-03-13 00:00:00 2019-03-13 00:00:00 Europe/Amsterdam Region Nord: Årsmøte og kurs i varsling Til Akademikerforbundets medlemmer i Nordland, Troms og Finnmark Tid årsmøte: onsdag 13. mars kl 16.00 – 18.30 Tillitsvalgte og andre medlemmer inviteres til å delta Saksliste 1.    Godkjenning av møteinnkalling 2.    Godkjenning av saksliste 3.    Valg av møteleder 4.    Valg av referent 5.    Valg av 2 personer til å underskrive protokollen fra årsmøtet 6.    Godkjenning av årsmelding for 2017 og 2018 7.    Godkjenning av regnskap for 2017 og 2018 8.    Behandling av innkommende saker 9.    Godkjenning av tiltaksplan og budsjett for 2019 10.  Valg Andre saker som ønskes tatt opp på årsmøtet må meldes skriftlig til regionleder innen 13.2.19. Årsmøtepapirene sendes ut til påmeldte deltakere etter denne dato. Invitasjon til kurs: Samme dag, onsdag 13. mars kl. 10.00 – 15.00 , arrangerer vi kurs i varsling. Kursholder er Ruth Lie. Hva er varsling, hvilke lovmessige og formelle forhold er det viktig å kjenne til, hvordan bør en varsling håndteres, med spesiell vekt på tillitsvalgtes rolle og funksjon, og hvordan ivareta parter i en varslingssak er noen av de tema som vil bli gjennomgått. Påmelding til årsmøtet og/eller kurs på www.akademikerforbundet.no «Min side» innen 1. februar 2019. Spørsmål kan rettes til regionleder på: region.nord@akademikerforbundet.no Reise- og oppholdsutgifter dekkes av Akademikerforbundet region Nord etter regning. Må du reise med fly, ber vi deg søke etter så lav pris som mulig og være tidlig ute med bestilling. Dersom behov for overnatting meldes dette sammen med påmeldingen. Velkommen til et flott fellesskap i Akademikerforbundet. Clarion Hotel, The Edge Tromsø