Region Nord: selvledelse i forhold til trivsel, konflikter og motivasjon

Sted: Clarion Hotel The Edge i Tromsø Tid: 31.10.2019 13:00 - 17:00

Med dette som bakteppe vil innholdet søke å besvare spørsmål rundt:

Det blir middag etter kurset – ca kl 17.00. Gi beskjed om du vil delta.
Påmelding innen 14. oktober via min side.

Oppdatert: 02.10.2019 08:15
av Akademikerforbundet

Legg til i kalender 2019-10-31 13:00:00 2019-10-31 17:00:00 Europe/Amsterdam Region Nord: selvledelse i forhold til trivsel, konflikter og motivasjon Akademikerforbundet Region Nord inviterer til kurs på Clarion Hotel The Edge i Tromsø 31. oktober 2019 kl. 13.00 Ellinor Sandsund i Din Coach holder tre timer kurs over temaet «selvledelse i forhold til trivsel, konflikter og motivasjon». Hvordan kan selvledelse være nyttig i hverdagen og bruke det i fagforeningsperspektiv og som tillitsvalgt? De fleste av oss har ikke valgt hvem vi skal ha som leder, kollega eller samarbeidspartnere. Noen jobber vi godt sammen med, og andre ikke like bra. Innimellom skapes gnisninger og konflikter som stjeler energi, motivasjon og arbeidsglede. Og man trenger ikke være en part i det negative som foregår for å kjenne avmakt og sviktende motivasjon. Med dette som bakteppe vil innholdet søke å besvare spørsmål rundt: Hva er det å lede seg selv i forhold til trivsel, konflikter og motivasjon? Hva ligger egentlig til grunn når konflikter oppstår, både konflikter i oss selv og i forhold til/mellom andre? Og enda viktigere – hva gjør man da? Det viktigste for å øke trivsel er ikke væremåte eller adferd - hva er det? Hvordan hente frem egen styrke uten å gå på akkord med seg selv? Hvordan bruke denne kunnskapen i fagforeningen? Det blir middag etter kurset – ca kl 17.00. Gi beskjed om du vil delta. Påmelding innen 14. oktober via min side. Clarion Hotel The Edge i Tromsø