Webinar i fjernledelse for tillitsvalgte i Akademikerforbundet

Sted: Teams/Zoom Tid: 29.04.2020 10:00 - 11:30

Påmeldingsfrist: 22. april.

Oppdatert: 16.04.2020 16:04
av Akademikerforbundet

Legg til i kalender 2020-04-29 10:00:00 2020-04-29 11:30:00 Europe/Amsterdam Webinar i fjernledelse for tillitsvalgte i Akademikerforbundet Denne våren jobber, samarbeider og kommuniserer mange av oss på nye måter. Webinaret i fjernledelse er et bidrag i hverdagen med utgangspunkt i din rolle som tillitsvalgt. Det gjennomføres på Zoom eller Teams og varer i 90 minutter. Innholdet i webinaret er hvordan du som tillitsvalgt kan ivareta både den praktiske og den relasjonelle siden av fjernledelse. Hva er viktig å tenke på med hensyn til struktur og arbeidsmetoder? Hvordan ivaretar du den enkelte i en ny og uvant situasjon med fysisk avstand til dine medlemmer? Webinaret i fjernledelse legges opp som en kombinasjon av teori og diskusjoner, og vil ha inntil 10 deltakere for best mulig utbytte. Det er Assessit som vil holde webinaret på vegne av Akademikerforbundet. Assessit er et av Skandinavias ledende miljø innen organisasjons- og lederutvikling, executive search og lederrekruttering. Se Assessit.no for mer informasjon. Påmeldingsfrist: 22. april. Teams/Zoom