Årsmøte og medlemsmøte i region Midt-Norge

Sted: Scandic Hell Hotell, Sandfærhus 22, 7500 Stjørdal Tid: 08.03.2018 17:30 - 20:00

Medlemsmøte:
“KUNSTEN Å LEDE FRIVILLIGE”
Tom Åge tror at utviklingsarbeid skal preges gjennom det evige kretsløpet:

Årsmøte:
Dagsorden til årsmøte, årsmelding, regnskap og handlingsplan legges ut senere.

Påmelding:
Etter årsmøte inviterer vi deltagerne som ønsker det til å spise middag.
For å kunne bestille mat mv trenger vi påmelding til årsmøte/medlemsmøte.

Oppdatert: 11.01.2018 15:40
av Akademikerforbundet

Legg til i kalender 2018-03-08 17:30:00 2018-03-08 20:00:00 Europe/Amsterdam Årsmøte og medlemsmøte i region Midt-Norge Medlemsmøte: Hurra, vi har klart å kapre selveste livsgnisteren Tom Åge Myhren til å holde foredrag for oss ! “KUNSTEN Å LEDE FRIVILLIGE” Tom Åge Myhren har vært assisterende fantasiminister og oppmuntringsminister i regjeringen i Lucky Næroset, som ble et viktig eksempel på at en kan gjøre gråstein til gull. Lucky Næroset er på en måte et bygdeutvalg, men organisert og drevet på en litt annerledes måte. Tom Åge er opptatt av samfunnsutviklingen på mange områder. Spesielt av lokalsamfunnsutvikling og HR – arbeidsmiljø. I tillegg brenner han for gründerskap/entreprenørskap, kultur og skole. Tom Åge tror at utviklingsarbeid skal preges gjennom det evige kretsløpet: Nye tanker – Nye holdninger – Nye handlinger, og han tror fullt og fast på frigjøring av menneskers skapende krefter basert på verdiene: Fantasi, Humor, Galskap og Handlingsmot. Årsmøte : Saker som ønskes behandlet må være styret i hende senest tre uker før. Saker kan sendes til styrets leder: marit.r.n@hotmail.com Dagsorden til årsmøte, årsmelding, regnskap og handlingsplan legges ut senere. Påmelding : Etter årsmøte inviterer vi deltagerne som ønsker det til å spise middag. For å kunne bestille mat mv trenger vi påmelding til årsmøte/medlemsmøte. Påmeldingsskjema kommer til medlemmene pr. epost i februar, men sett av tid og dato alt nå. Scandic Hell Hotell, Sandfærhus 22, 7500 Stjørdal