Årsmøte 2019 Ski og Oppegård / Nordre Follo

Sted: Barnevernet, Sentrumsvegen 6A, SkiTid: 26.02.2019 15:00 - 16:30

1. Velkommen
2. Ski – årets lokallag i Akademikerforbundet!
3. Sammenslåingen, sentral og lokal beredskap
4. Valg av tillitsverv
5. Medlemmers kvarter, Nina Ansethmoen, hovedtillitsvalgt Ski kommune
Meld deg på innen 19. februar via min side.

Oppdatert: 31.01.2019 13:11
av Akademikerforbundet

Legg til i kalender 2019-02-26 15:00:00 2019-02-26 16:30:00 Europe/Amsterdam Årsmøte 2019 Ski og Oppegård / Nordre Follo Akademikerforbundet i Ski ønsker alle medlemmer i Ski og Oppegård velkommen til et felles årsmøte. Ski ble kåret til årets lokallag i 2018 og mottok i forbindelse med dette 50 000kr fra forbundet sentralt for å bruke på lokale aktiviteter. Lokallagstyret vil gjerne vite hva dine ønsker fra forbundet er. Rådgiver i sekretariatet Martin Ølander samt regionleder for Øst Thanh Nguyen vil også delta for å svare på eventuelle spørsmål. Agenda 1. Velkommen 2. Ski – årets lokallag i Akademikerforbundet! 3. Sammenslåingen, sentral og lokal beredskap 4. Valg av tillitsverv 5. Medlemmers kvarter, Nina Ansethmoen, hovedtillitsvalgt Ski kommune 6. Eventuelt Meld deg på innen 19. februar via min side. Barnevernet, Sentrumsvegen 6A, Ski