BiA tillitsvalgtsamling 2019

Sted: Holmen fjordhotell, AskerTid: 13.09.2019 - 15.09.2019

kvantitet og inviterer deg til å bidra på utvidet styresamling.

Tradisjon tro har vi et tema for årets samling og det er; mangfold. Vi inviterer spennende innledere som vil belyse temaet fra ulike synsvinkler.

Vi skal i tillegg jobbe med forberedelse til landsmøte i Akademikerforbundet, sette aktuelt tema for barnevernspedager på dagsorden og ikke minst ha det hyggelig sammen.

Fullstendig program sendes ut om kort tid.

Oppdatert: 03.07.2019 06:46
av Akademikerforbundet

Legg til i kalender 2019-09-13 19:00:00 2019-09-15 14:00:00 Europe/Amsterdam BiA tillitsvalgtsamling 2019 1 kilo honning krever nektar fra 20 millioner blomster. Bia satser på kvalitet fremfor kvantitet og inviterer deg til å bidra på utvidet styresamling. Denne helgen skal vi være på vakre Holmen fjordhotell på Nesbru i Asker. I løpet av helgen vil du få faglig påfyll, inspirasjon og være med på å sette dagsorden for BiA sitt arbeid videre. Tradisjon tro har vi et tema for årets samling og det er; mangfold. Vi inviterer spennende  innledere som vil belyse temaet fra ulike synsvinkler. Vi skal i tillegg jobbe med forberedelse til landsmøte i Akademikerforbundet, sette aktuelt  tema for barnevernspedager på dagsorden og ikke minst ha det hyggelig sammen.  Fullstendig program sendes ut om kort tid. Holmen fjordhotell, Asker