Perly Paulsen sparte 12 000 kr i året på å flytte 3 forsikringer!

-    det er nok ikke «normalen» å spare så mye som Perly gjorde på sine forsikringer. Men har du sjekket hvor mye du kan spare?

At Akademikerforbundet har blant landets beste og billigste kollektive medlemsforsikringer har du sikkert fått med deg, men kjenner du til rabattavtalen som vi har fremforhandlet med Tryg på de andre forsikringene? Som f.eks. hus, bil, båt og hytte.

Gjennom vår rabattavtale med Tryg oppnår du som medlem både raskere og høyere rabatt enn som privatkunde. Maksimal rabatt er 27 %. Perly flyttet bil-, fritidsbolig- og husforsikringen sin til Tryg, og benyttet seg av rabattavtalen hun får som medlem i Akademikerforbundet.

Er du i tvil om hva som er kollektive medlemsforsikringer som tilbys gjennom Forsikringskontoret og hvilke forsikringer du kjøper direkte hos Tryg med medlemsrabatt? Sjekk Forsikringsportalen, eller kontakt Akademikerforbundets forsikringskontor på:

E-post: forsikring@akademikerforbundet.no