Hva har du å rutte med i 2022?

De første månedene av 2022 har vært preget av høye priser på strøm, mat og bensin, og på toppen av det hele varsler Norges Bank at renten skal heves fire ganger ila året, og med ytterligere renteøkninger i 2023. Dette vil naturligvis påvirker økonomien til folk flest selv om de aller fleste bransjer også vil oppleve en lønnsvekst i forbindelse med årets lønnsoppgjør.

Ikke betal mer enn du må

Uavhengig av renteøkningene fra Norges Bank er det flere grep du kan gjøre for å sikre deg en lavere boliglånsrente som varer over tid. Sørg for at du ikke betaler mer enn du må - velg en bank som gir deg god rente.

Du har tilgang til et av landets beste banktilbud i Nordea

Medlemskapet ditt gir deg ikke bare tilgang til en av landets laveste boliglånsrenter, men du får i tillegg et konkurransedyktig  banktilbud med medlemspris på billån og sparing. Prisene er allerede ferdigforhandlet og du slipper å prute.

Les mer om bankfordelene dine i Nordea