Nye betingelser for Unios bank-avtale

Unio-medlemmer får Boliglån 50 prosent til 1,39 prosent rente, som er den laveste prisen i markedet i dette segmentet. Unge medlemmer får boliglån fra 1,35 prosent til 1,39 prosent. Det vil si at Unio-tilbudet totalt sett er et av de beste banktilbudene.

Med de nye boliglånsrentene er konkurransekraften i Unio-tilbudet sterkt.

For nye kunder gjelder renten fra 18. mai og eksisterende boliglånskunder får fremskyndet sin renteendring, gjeldende fra 28.mai.

Renten på brukskonto er uendret, men renten på sparekonto settes ned med 0,25 %. Denne rentejusteringen trer først i kraft 18. juli.

Fullstendig prisliste er oppdatert her. Det samme gjelder informasjonsartikkelen om renteendring:

Dette er nye priser for medlemmer av et Unio-forbund

Boligstart u/ 85% egenkapital: 1,35 %

Boliglån Ung u/ 85%: 1,39 %

Boliglån u/ 50%: 1,39 %

Boliglån u/ 75 %: 1,49 %

Boligkreditt: 1,59 % – 1,69 %

Prisene for nye boliglån gjelder fra 15. mai og for eksisterende lån fra 28. mai.

Nytt rentebrev med oppdatert rente vil bli sendt ut til alle eksisterende boliglånskunder 20. mai.

Som medlem i et Unio-forbund har du fortsatt en av de laveste rentene i markedet og du kan være trygg på at det er lurt å ha boliglånet ditt i Nordea Direct.