Nytt Unio medlemsprodukt: Rottefella

Rottefella har skreddersydd en ny og rå kleskolleksjon for utendørstrening, og benytter de beste materialene som finnes på markedet. Klærne er designet i forhold til kroppens funksjoner panel for panel, lag for lag, for at du skal få den optimale treningsopplevelsen. Unio medlemmer får 30% avslag på alle produkter. Rabattkode: unio30

Rottefella er mest kjent for sine skibindinger, men har nå startet opp med kleskolleksjon. Klærne blir produsert i Latvia av det danske firmaet Spectre Aps. Rottefella legger vekt på å kjenne sine samarbeidspartnere godt for å forsikre seg om at de operer i henhold til standarder i tråd med Rottefella sine verdier. Rottefella mener de er svært miljøbevisst i alle valg av produkter, materialer, emballasje og transport.

Gå til Rottefella