Unio inviterer til topp-duell i Arendalsuka

I Arendalsuka byr Unio på en topp-duell mellom de kanskje mest markante kommune-lederne i landet; Oslos byrådsleder Raymond Johansen (Ap) og Os-ordfører Terje Søviknes (FrP). Tema er velferd og hvem som skal utførte fremtidens velferdstjenester.

Arendalsuka er som vanlig i siste uke før skolestart – i år 12.–17. august. Unio er på plass på Strand café sentralt i Pollen. Strand café er en av de eldste i byen og drives nå av fjerde generasjon. Den er åpen fra kl 07.00 om morgenen til sent på kvelden, og her serveres det blant annet hjemmebakt bakverk – som kringle, vafler og ikke minst byens beste munker.

Strand café gjøres om til Unio-kafé der våre forbund arrangerer debatter og andre tilstelninger. I tillegg til velferdsduellen, inviterer Unio til en minglefest og en ungdomsduell før vi ser partilederdebatten på storskjerm.

For hele programmet, se Unio.no