Gå til innholdet
Meny

Innsending av Trekklister

Det er to måter å levere inn trekklister på til Akademikerforbundet:

    1. Trekksentralen:
      • Oversikt over trekklister som er levert og/eller mangler
      • Registrere trekk eller levere fil
      • Se hvilke perioder som er innbetalt og ikke (saldooversikt)
      • Fakturainformasjon/kid
      • Meldingsboks med beskjed om oppstart/endring og stopp av trekk (trekkmeldinger)
      • Det kan være flere brukere til samme bedrift
       
       
    2. Sende inn passordbeskyttet CSV.fil til trekklister@akademikerforbundet.no
      Filen må inneholde:
      • For- og etternavn, adskilt med komma
      • Fødselsnummer på medlemmet, Påse at når du lagrer fra excel så må foranstilt 0 i fødselsnummer være med dersom fødselsdato er mellom 01 og 09
      • organisasjonsummer til bedriften
      • Navn på bedriften
      • Trekkbeløp på hvert medlem: både kontingent og forsikring (Trekkes også forsikring kan man legge inn 2 linjer på samme person i filen, det ene med kontingent og det andre med forsikring.)
      • Perioden listen gjelder for, f.eks. 202506

Tollbugata 35,
0157 Oslo

Org.nr. 971 526 564

Telefon: (+47) 21 02 33 64
E-post: post@akademikerforbundet.no

Web-redaktør: Astrid T. Sørland

Design: Milla Design / Utviklet av: Imaker as