Gå til innholdet
Meny

Innsending av Trekklister

Det er to måter å levere inn trekklister på til Akademikerforbundet:

    1. Trekksentralen:
      • Oversikt over trekklister som er levert og/eller mangler
      • Registrere trekk eller levere fil
      • Se hvilke perioder som er innbetalt og ikke (saldooversikt)
      • Fakturainformasjon/kid
      • Meldingsboks med beskjed om oppstart/endring og stopp av trekk (trekkmeldinger)
      • Det kan være flere brukere til samme bedrift
       
       
    2. Sende inn passordbeskyttet Excel til trekklister@akademikerforbundet.no
      Filen må inneholde:
      • For- og etternavn
      • fødselsnummer på medlemmet
      • organisasjonsummer til bedriften
      • Navn på bedriften
      • Trekkbeløp på hvert medlem: både kontingent og forsikring
      • Perioden listen gjelder for

 

Tollbugata 35,
0157 Oslo

Org.nr. 971 526 564

Telefon: (+47) 21 02 33 64
E-post: post@akademikerforbundet.no

Web-redaktør: Astrid T. Sørland