Bil

Rabattavtale på elbil

Hovedorganisasjonen Unio vil være en pådriver for det grønne skiftet. Unio har fremforhandlet en gunstig rabattavtale med Bertel O. Steen AS, for sine medlemmer. Avtalen innebærer rabatt på elektriske personbiler fra Mercedes-Benz, Smart, KIA, Peugeot, Citroën, DS og Opel.

Bertel O. Steen AS er en av Nordens største aktører innen salg og servicetjenester for personbiler, varebiler, lastebiler og busser. Bertel O. Steen forhandler og tilbyr autoriserte verksteder for merkene Mercedes-Benz, Smart®, Kia, Opel, Peugeot, Citroën og DS. Du finner hel- og deleide forhandlere i hele Norge, fra Kristiansand i sør til Alta i nord. Rabatten gjelder hos alle disse forhandlerne.

Ønsker du å kjøpe bil på disse gunstige betingelsene, oppsøker du nærmeste forhandler av bilmerket og medbringende bekreftelse på ditt medlemskap i ditt forbund.

Se videre informasjon HER

Esso

Akademikerforbundet har avtale med Esso Mastercard

Om Esso Mastercard:

1. januar 2019 øker drivstoffrabatten din hos Esso til 52 øre* per liter. Så nå kan du kjøre til jobben, eller dra på tur, og vite at du har en av markedets beste drivstoffrabatter! Glem heller ikke at du også har 20 % rabatt på bilvask og hver 6. vask gratis** i tillegg til mange andre gode fordeler i ditt Esso Mastercard.

Har du ikke allerede et Esso Mastercard?
Søk om kortet her: https://www.unio.no/medlemsprodukter/esso-mastercard/

Effektiv rente ved kreditt på kr 15 000 o/12 mnd. er 31,13 %. Total kredittkostnad kr 1 947.

* Drivstoffrabatten forutsetter bruk av et Esso Mastercard på Esso-stasjoner i Norge.
**Når du bruker rabatthefte på stasjoner som tilbyr dette.
Full utnyttelse av den økonomiske gevinsten med rabatt, forutsetter at utestående kreditt betales ved forfall, slik at det ikke påløper renter.

Avis Bilutleie

Unio har inngått et samarbeid med Avis bilutleie som gir alle medlemmer av Unios medlemsforbund gunstige priser i Norge.

Bl.a. 30 % rabatt på personbiler.

Rabattnummer: W330405

Hvordan bestille:

Web
E-post: NO.Reservations@abg.com

Les mer on avtalen på avis.no