ARENDALSUKA 2021

Arendalsuka skjer hvert år i uke 33. I år finner arrangementet sted 16. til 20. august. Unio er til stede. Forbundsleder Alfred Sørbø og journalist Carl Erik Christoffersen skal delta fra Akademikerforbundet.

Arendalsuka skal være en årlig nasjonal arena hvor aktører innenfor politikk, samfunns- og næringsliv møter hverandre og folk, for debatt og utforming av politikk for nåtid og framtid.

Unio er på plass på Strand Café sentralt i Pollen. Den er åpen fra kl. 07.00 om morgenen til sent på kvelden, og her serveres det blant annet hjemmebakt bakverk. Strand Café gjøres om til Unio-kafé der vi og våre forbund arrangerer debatter og andre tilstelninger. Debattene vil bli strømmet.

Programmet under viser arrangement hvor Unio er arrangør, medarrangør eller deltar. Med forbehold om endringer.