Facbook live: Unio feirer Pride

Torsdag 24. juni klokken 15 feirer Unio Pride med livesending på Facebook med blant annet Knut Kippersund, artisten bak årets Pride-låt.

Samme dag legger regjeringen frem sin nye handlingsplan for lhbiq-feltet og statssekretær Emma Lind i Kulturdepartementet kommer til oss for å snakke om den. Til sendingen kommer også Unio-leder Ragnhild Lied, Nanna Cecilie Klingenberg, leder av helse og sosial i Rosa kompetanse, Bård Erik Ruud i Norsk sykepleierforbund og Bård Stensli i likestillings- og mangfoldsutvalget i Politiets Fellesforbund.

Det blir også musikalsk innslag med Knut Kippersund, artisten bak årets Pride-låt “Head High.”

Programleder er Erik Aasheim i Primus Productions.

Du kan melde deg på ved å gå inn på lenken under og trykke “skal” eller “interessert”.

Unio feirer PRIDE | Facebook