Nordea Direct ansetter flere for å betjene Unio-medlemmer

Etterspørselen av boliglån hos medlemsbanken Nordea Direct eksploderte ved lanseringen 22. april, og har holdt seg svært høy i etterkant. Flere tusen avtaler er under behandling. Nå ansetter banken flere.

Banken jobber på spreng for å besvare og behandle alle henvendelsene. Pågangen har vært så stor at banken har gått i gang med rekruttering av nyansatte for å få fortgang i saksbehandlingen.

Mange søknader fra Unio-forbundenes medlemmer blir innvilget automatisk. Noen krever imidlertid manuell behandling, og her må noe ventetid påberegnes. De som må vente på svar, skal likevel få god oppfølging underveis.

Kort om Nordea Direct – din medlemsbank

Nordea Direct er et helt eget og separat banktilbud fra Nordea, og har mange års erfaring med å samarbeide med fagorganisasjoner om gode bankavtaler. Nordea Direct er for deg som vil ha ekstra gode priser, god service når du trenger det og enkle løsninger som gjør det lett å ordne det meste selv på nett.

Les mer om vårt banktilbud