På tide å sjekke renten - Ikke betal mer enn du må

Hvordan få pengene til å vare lenger?

Hittil i år har økonomien vært preget av høye priser på strøm, mat og bensin. I tillegg er rentenivået på vei tilbake til hva det var før pandemien, og vel så det. Dette vil naturligvis påvirke lommeboka til folk flest, noe som gjør at det blir enda viktigere å være bevisst på store og små utgifter. Gjør det enkelt – sett opp en liste. På den måten ser du raskt hvilke kostnader som kan reduseres og hva du faktisk kan spare penger på.

Ikke betal mer enn du må

Uavhengig av kommende renteøkninger er det flere grep du kan gjøre for å sikre deg en lavere boliglånsrente som varer over tid. Det kan for eksempel lønne seg og velge en bank som gir deg medlemspris og som hjelper deg når du trenger det.

Du har tilgang til et av landets beste banktilbud i Nordea

Medlemskapet ditt gir deg ikke bare tilgang til en av landets laveste boliglånsrenter, men du får i tillegg et konkurransedyktig  banktilbud med medlemspris på billån og sparing. Prisene er allerede ferdigforhandlet og du slipper å prute.

Les mer om bankfordelene dine i Nordea