Psykologi i Akademikerforbundet

Psykologiforbundet har nå blitt til Psykologi i Akademikerforbundet (PiA). Vi er en fag- og interessegruppe for alle med høyere utdanning innen psykologi. Som fag- og interessegruppe i Akademikerforbundet ønsker vi å være en pålitelig, kunnskapsrik og tilstedeværende representant for våre medlemmer og deres interesser.

Akademikerforbundet på din side

I arbeidet med lønns- og arbeidsvilkår blir du godt tatt vare på av Akademikerforbundet, der PiA løfter frem dine psykologifaglige utfordringer. Siden Akademikerforbundet dekker alle tariffområder, må du heller ikke bytte forbund om du endrer ansettelsesforhold.

Interimsstyre

Tine Elise Ledsten (leder)
Malin Moland (nestleder)
Hanna Nilsen Waage (medlem)

Studentrepresentanter

Ønsker du å være vår studentrepresentant for din utdanningsinstitusjon. Ta gjerne kontakt med oss på mail.

Ta kontakt med oss på pia@akademikerforbundet.no

Psykologifaget og Kompetansemangfold

Psykologifeltet er mangfoldig og stadig i utvikling og våre medlemmer har varierende utdanningsnivå fra bachelor til master, profesjon og doktorgrad i forskjellige psykologifelt. Videre er våre medlemmer også ansatte i forskjellige sektorer og arbeidsplasser. Vi ønsker å være en samlende fag- og interessegruppe der vi kan utveksle erfaringer på tvers av fagfelt, samt styrke jobbe individuelt med de forskjellige psykologigrenene.

Ønsker du å bli medlem?

Hvis du ønsker å bli medlem hos oss, så kan du melde deg inn ved å trykke på knappen under.

Oversikt over medlemsfordelene finner du er.

Priser og betingelsene finner du her.

Meld deg inn her