Program for BiA-fagkonferanse 2022

Konferansen arrangeres av styret i faggruppa Barnevernspedagogene i Akademikerforbundet (BiA).

Målgruppen er særlig barnevernspedagoger i Akademikerforbundet, men vi ønsker alle som jobber med barn og ungdom og er medlemmer av Akademikerforbundet velkommen.

Reise og opphold dekkes av Akademikerforbundet. Reisen refunderes i etterkant ved innsending av reiseregning. Du bestiller overnatting i påmeldingslinken.

Les siste nyhetsbrev fra Barnevernspedagogene i Akademikerforbundet her

BARNEVERNSPEDAGOGEN BEVEGER

Vi er i bevegelse som profesjon og vi er med på å bevege samfunnet rundt oss. På konferansen skal vi samles og løfte oss videre sammen, ruste oss som organisasjon og for å realisere barnevernspedagogens samfunnsmandat sammen med de det gjelder og andre profesjoner..

I tillegg til et faglig og fagpolitisk program så vil vi på konferansen vil det bli foretatt valg av nytt styre. Da vil det være barnevernspedagogene på konferansen som har stemmerett.

Konferansen starter med lunsj kl. 11.30 mandag 5. september, og avsluttes med lunsj kl. 13.00 tirsdag 6. september.

Se vedlegg for program.

/share/mime/48/msword.png Program